X20 ve velkých strojích

Milzaj
Příspěvky: 1
Registrován: sob 27. dub 2019 13:52:14

X20 ve velkých strojích

Příspěvek od Milzaj »

Sonduji terén okolo X20 a narazil jsem na videa, kde X20 používají i "turbínáři" ve svých velkých strojích.

Myslím, že k X20 bude směřovat moje cesta ;)

Symplex
Příspěvky: 9
Registrován: pon 28. zář 2020 16:46:13

Re: X20 ve velkých strojích

Příspěvek od Symplex »

Existuje zde uživatel X20 a systému ACCESS ve velkých benzínových modelech?
Tedy, mám na mysli uživatele, který s tímto systémem létá.

neovo
Příspěvky: 3
Registrován: pon 29. dub 2019 20:03:28

Re: X20 ve velkých strojích

Příspěvek od neovo »

Dobry den letram s timto systemem motoraky a to 3.2m vlečnou a 4.2 také a vše na acess zatim žadny problem neměl bych strach

Uživatelský avatar
pstasek
Příspěvky: 189
Registrován: pát 26. dub 2019 21:21:55

Re: X20 ve velkých strojích

Příspěvek od pstasek »

Po roce bezproblémového testování v menších letadlech mám napípaný první 2m motorák. Vybavený je R10 PRO, nově také chci vyzkoušet IBEC od Tech-Aero pro napájení zapalování. Díky tomu, že přijímač je napájený ze dvou aku, mělo by být celé napájení zálohováno.

Čekám už jen na počasí.
image.png

Symplex
Příspěvky: 9
Registrován: pon 28. zář 2020 16:46:13

Re: X20 ve velkých strojích

Příspěvek od Symplex »

Dejte prosím vědět, jak test ve velkém benzínovém letadle dopadne.
Jakou má funkci IBEC od Tech-Aero ?
Děkuju předem za odpověď.

Uživatelský avatar
pstasek
Příspěvky: 189
Registrován: pát 26. dub 2019 21:21:55

Re: X20 ve velkých strojích

Příspěvek od pstasek »

Při range testu ovládání stabilní i při RSSI 25 na vzdálenost 70m. Proběhly 3 lety bez jakékoliv "události". Nechci to zakřiknout, ale naprosto bez problémů, vše stabilní.
image.png
Tech-Aero IBEC řeší napájení zapalování přímo z kanálu přijímače. To znamená, že obě baterky v modelu se navzájem zálohují. IBEC má třístupňovou filtraci směrem k přijímači a nastavitelné výstupní napětí. Zásadně zjednodušuje zapojení v modelu a díky redundantnímu napájení přijímače i celkovou bezpečnost. Podle zahraničních diskuzí je na trhu přes 10 let a nenašel jsem jedinou negativní zkušenost. Nevýhoda je nedostupnost na EU trhu, musí se objednávat z US nebo UK (po brexitu to vyjde možná ještě hůř).
image.png
Až bude mít nějakých 50 letů, zreplikuju toto osazení i v dalším, dražším letadle.
image.png

Uživatelský avatar
pstasek
Příspěvky: 189
Registrován: pát 26. dub 2019 21:21:55

Re: X20 ve velkých strojích

Příspěvek od pstasek »

Symplex píše:
pát 08. dub 2022 13:22:52
Dejte prosím vědět, jak test ve velkém benzínovém letadle dopadne.
Poslušně hlásím, že vše v pořádku ;)

Pár dalších detailů o velkých benzínových letadlech:

Odpovědět

Zpět na „Tandem X20“