Sonduji terén okolo X20 a narazil jsem na videa, kde X20 používají i "turbínáři" ve svých velkých strojích.
Myslím, že k X20 bude směřovat moje cesta
X20 ve velkých strojích
Re: X20 ve velkých strojích
Existuje zde uživatel X20 a systému ACCESS ve velkých benzínových modelech?
Tedy, mám na mysli uživatele, který s tímto systémem létá.
Tedy, mám na mysli uživatele, který s tímto systémem létá.
Re: X20 ve velkých strojích
Dobry den letram s timto systemem motoraky a to 3.2m vlečnou a 4.2 také a vše na acess zatim žadny problem neměl bych strach
Re: X20 ve velkých strojích
Po roce bezproblémového testování v menších letadlech mám napípaný první 2m motorák. Vybavený je R10 PRO, nově také chci vyzkoušet IBEC od Tech-Aero pro napájení zapalování. Díky tomu, že přijímač je napájený ze dvou aku, mělo by být celé napájení zálohováno.
Čekám už jen na počasí.
Čekám už jen na počasí.
Re: X20 ve velkých strojích
Dejte prosím vědět, jak test ve velkém benzínovém letadle dopadne.
Jakou má funkci IBEC od Tech-Aero ?
Děkuju předem za odpověď.
Jakou má funkci IBEC od Tech-Aero ?
Děkuju předem za odpověď.
Re: X20 ve velkých strojích
Při range testu ovládání stabilní i při RSSI 25 na vzdálenost 70m. Proběhly 3 lety bez jakékoliv "události". Nechci to zakřiknout, ale naprosto bez problémů, vše stabilní.
Tech-Aero IBEC řeší napájení zapalování přímo z kanálu přijímače. To znamená, že obě baterky v modelu se navzájem zálohují. IBEC má třístupňovou filtraci směrem k přijímači a nastavitelné výstupní napětí. Zásadně zjednodušuje zapojení v modelu a díky redundantnímu napájení přijímače i celkovou bezpečnost. Podle zahraničních diskuzí je na trhu přes 10 let a nenašel jsem jedinou negativní zkušenost. Nevýhoda je nedostupnost na EU trhu, musí se objednávat z US nebo UK (po brexitu to vyjde možná ještě hůř).
Až bude mít nějakých 50 letů, zreplikuju toto osazení i v dalším, dražším letadle.
Tech-Aero IBEC řeší napájení zapalování přímo z kanálu přijímače. To znamená, že obě baterky v modelu se navzájem zálohují. IBEC má třístupňovou filtraci směrem k přijímači a nastavitelné výstupní napětí. Zásadně zjednodušuje zapojení v modelu a díky redundantnímu napájení přijímače i celkovou bezpečnost. Podle zahraničních diskuzí je na trhu přes 10 let a nenašel jsem jedinou negativní zkušenost. Nevýhoda je nedostupnost na EU trhu, musí se objednávat z US nebo UK (po brexitu to vyjde možná ještě hůř).
Až bude mít nějakých 50 letů, zreplikuju toto osazení i v dalším, dražším letadle.
Re: X20 ve velkých strojích
Poslušně hlásím, že vše v pořádku
Pár dalších detailů o velkých benzínových letadlech:
- viewtopic.php?f=73&t=818 - 2,6 m Extra - RB-30 a 2x TDMX
- viewtopic.php?f=73&t=513 - 2,2 m Z-50 - RB-20 a 2x TDMX
- viewtopic.php?f=73&t=789 - 1,9 m SU-29 - Archer R10 Pro