Stručně:
kombinace zapnutého s.bus trenéra + modul 4IN1 v šachtě způsobil nefunkční telemetrii. Nejspíš při zapnutí s.bus zapne napájení modulu, který způsobí vypnutí telemetrie vnitřního modulu. Orange modul, který nekomunikuje s rádiem, jen přijímá PPM, telemetrii neruší.
Podrobněji.
Dneska jsem si šel "šlehnout"* se samokřídlem a při té příležitosti jsem chtěl zkusit jak měří podvěšené vario při std letu a při letu na zádech (nějaké rozdíly tlaku by tam být mohly. Navíc to vario bylo dost blbě na větru... a vůbec. Experiment.
A telemetrie ani neškytla. Zkusil jsem znovu spárovat, jestli se neděje něco nekalého. Nic. Nenapadlo mě podívat se, jestli externí modul jede. Pokud je vypnutý ext. modul v menu, bývá většinou vypnutý.
Baterky jsem dolítal jsem na čas a svedl to na nějak pokažený přijímač nebo nějakou podezřelou možnost rušení od sousedních dronařů - cosi kousek ode mě zkoušeli. Model reagoval normálně, tak jsem "risknul" ten poškozený přijímač a vylítal baterky, co jsem měl s sebou. Ani ve větších výškách nebyl s ovládáním problém, tak jsem problém s telemetrií nechal na později.
Doma jsem provedl výzkum a výsledek už znáte. Takže až vám nebude fungovat telemetrie a nebudete vědět proč, nejspíš to bude aktivním externím modulem, který si myslí, že on je ten hlavní.
Takže výsledky měření s variem nejsou.
Tož tak.
No, zapnutý sbus trenér a modul v šachtě je nesmyslná kombinace a kravina, na kterou přijdete relativně rychle, ale nějak se to fórum iniciovat musí.
---
* rozuměj uspokojit svou závislost na řízení létajících objektů
S.bus trenér port a "chytrý" modul v šachtě = jste bez telemetrie
S.bus trenér port a "chytrý" modul v šachtě = jste bez telemetrie
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | několik vrtulemi poháněných létajících strojů)