dotaz
dotaz
Mám vysílačku x18 spárovanou s Archer plus R8 . Nejde spustit elektromotor přerušovaně pípá a nerozeběhne se .ale když dám revers tak se rozeběhne a při přepnutí zpět bez vypnutí přijímače se sice rozeběhne ale nejde zastavit nereaguje na páku plynu a po vypnutí přijímače a opětovném zapnutí zas nejde opět přerušovaně pípá směrovka a výškovka a křidélka fungují normálně . Tak co s tím?
Re: dotaz
(tipnu)
Stručně: přečíst návod k ESC (kontroler motoru).
Podrobněji:
ESC umí revers? co je to za ESC? Byl nastaven/kalibrován rozsah plynu vůči ESC?
Stručně: přečíst návod k ESC (kontroler motoru).
Podrobněji:
ESC umí revers? co je to za ESC? Byl nastaven/kalibrován rozsah plynu vůči ESC?
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | několik létajících, jezdících a plavajícich strojů)
Re: dotaz
Regulátor je Kavan plus 80SB a motor Kavan C-35-30 1400 OT. Zkoušel jsem kalibrovat a vypadá to že nedostává signál z přijímače rozběhne se jen na revers co s tím?
Re: dotaz
Regulátor nemaje, můžu jen zkusit odhadnout, co by mohlo být oproti návodu špatně.
Existují dva druhy reverzu - jsou oba ESC nastaveny stejně? Pokud ano a je nastavena "reverzace" je po zapnutí na obou žlutých drátech signál ve spodní polovině rozsahu?
Pokud je nastaveno "lineární reverzace" jsou ESC řízeny žlutým drátem - jsou oba po zapnutí v "neutránlí" poloze? (Na co je pak "std" bílý signálový drát jsem nějak minul).
Existují dva druhy reverzu - jsou oba ESC nastaveny stejně? Pokud ano a je nastavena "reverzace" je po zapnutí na obou žlutých drátech signál ve spodní polovině rozsahu?
Pokud je nastaveno "lineární reverzace" jsou ESC řízeny žlutým drátem - jsou oba po zapnutí v "neutránlí" poloze? (Na co je pak "std" bílý signálový drát jsem nějak minul).
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | několik létajících, jezdících a plavajícich strojů)
Re: dotaz
od regulátoru vedou tři kabely a jsou přímo zapojeny konektorem v přijímači čtvrtý volný žlutý kabel nepoužívám a není nikam zapojen revers jenom přecvaknu dotykem prstu na vysílačce která tuto funkci sama nabízí . Pákou na vysílačce nahoru je plyn maximální a opačně na nule u reversu přidávám plyn pákou dolů a nula je nahoře . U ostatních modelů s jinou vysílačkou a přijímačem od Hitecu to tak funguje . Ale u Frsky to nějak nejde
Re: dotaz
Jsem TO zdá se špatně pochopil. Motor se nemá umět otáčet na obě strany (reverse), ale "obráceně" je kanál, který motor ovládá?
Pokud je to tak, tak "reverse" kanálu se provádí v obrazovce výstupů.
(klik na obrázek, je to "hýbací" gif)
Pokud je to tak, tak "reverse" kanálu se provádí v obrazovce výstupů.
(klik na obrázek, je to "hýbací" gif)
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | několik létajících, jezdících a plavajícich strojů)
Re: dotaz
Ano motor se točí stejným směrem na revers i normálně změna je na vysílačce kdy jde páčkou plný plyn nahoru a nula dolů v reversu to je na páčce opačně na ten se motor roztočí a když přepnu na normal tak se neroztočí a přerušovaně pípá . Kdybych chtěl aby se motor točil opačně tak stačí jen přehodit kabely na motoru . Ale to nepotřebuji