Nedaří se mi zprovoznit SBUS

dtdt
Příspěvky: 34
Registrován: úte 15. zář 2020 14:00:00

Nedaří se mi zprovoznit SBUS

Příspěvek od dtdt »

Zdravím všechny.
Předem hlásím, že ačkoliv modelařím už přes 20 let, v oblasti FrSKY jsem naprostý nováček.

Mám stroj s řídící jednotkou Betaflight F3, na kterém chci vyzkoušet ovládání nově pořízeným Taranis X-Lite S. Za tím účelem jsem koupil 2 přijímače - XM a Archer M+. Ten první kvůli velikosti, ten druhý kvůli telemetrii.

Stroj byl původně osazen FASST přijímačem FM800 (jen o něco málo větší než Archer). Ten fungoval (a funguje) výborně. Nedaří se mi ale zprovoznit ani jeden z přijímačů Frsky. Po počátečních potížích s párováním, které jsem nakonec vyřešil sjednocením softwaru na TX a obou RX, se mi nyní oba přijímače párují a na první pohled fungují (zelená kontrolka svítí), ale řídící jednotka nevidí data žádného kanálu.
Nejprve jsem myslel, že jsem to připojil špatně, tak jsem všechno snad 100x zkontroloval, ale ne. Nakonec jsem to zapojil tak, že mi z rídící jednotky vede kablík, na který můžu přehazovat přijímače dle potřeby, aniž bych musel stroj vypnout. Když tam píchnu FASST přijímač, tak to jede a kanály se hýbou. Když místo něj píchnu kterýkoliv Frsky RX, tak jsou kanály mrtvé.

Už mi došla munice, prostě nevím kde je problém. Poradí mi někdo?

dtdt
Příspěvky: 34
Registrován: úte 15. zář 2020 14:00:00

Re: Nedaří se mi zprovoznit SBUS

Příspěvek od dtdt »

Tak jsem na to přišel, skoro je mi to trapné. :oops: