Napeti zapalovani
Napeti zapalovani
Dobrý den. Jakým způsobem je možné měřit napeti baterky prizhavovani u zhavika do 1,5 V a v dalším letadle baterek zhaveni 4,8 V u benzínového motoru. V každém případě bych nechtěl zhoršit rušení prijimace kvůli mereni baterie zhaveni. V letadlech mám přijímače RX8R-Pro. Dekuji.
Re: Napeti zapalovani
Senzor FLVSS má údajně optické oddělení vstupu od výstupu. To by mohlo být řešení. Konzultuj to přímo s RCStudiem.
- Jan Urbánek
- Administrátor fóra
- Příspěvky: 1681
- Registrován: ned 21. dub 2019 17:30:13
Re: Napeti zapalovani
FLVSS chce 2S minimalne aby chodila merici strana. To s 1.5V nebo 4.5V nebude stacit
Re: Napeti zapalovani
A kdyby se (M)FLVSS připojilo na nějaký LiPo 2-článek a místo prvního článku napojilo napětí zapalování?
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | několik létajících, jezdících a plavajícich strojů)
Re: Napeti zapalovani
No, analogový vstup, co mají některé přijímače by měření 1,5V taky zvládl. Ten tuším měří 0-3,3V
(šroubovák | kleště | měřák | pájka | drátky | několik létajících, jezdících a plavajícich strojů)
Re: Napeti zapalovani
1,5V se samozřejmě dá změřit snadno a různě, já jsem myslel na to optické oddělení
(Taky by to šlo ale muselo by se "tvořit" a to asi nechce.)
(Taky by to šlo ale muselo by se "tvořit" a to asi nechce.)